Betaal met Ideal of achterafGratis bezorging vanaf €50,-Snel verzonden binnen Nederland en België Gratis shakebeker vanaf €75,-

Voorbeeld voedingsschema spieropbouw man

Maaltijd #1 Ontbijt

Keuze uit:

– (magere) Kwark (500 gram), met een handje muesli (geen cruesli) en een banaan.
(Je kan best kwark met een smaakje nemen, zorg alleen voor dat deze hoog in eiwitten is en laag in suikers).

– 3 tot 4 eitjes gekookt of gebakken met een 1 tot 2 boterhammen en een banaan.

 

Voeg toe:

– Powerblends Weight Gainer shake.

 

*Tip: zorg dat je overdag elke 2/2,5 uur voeding binnenkrijgt, dit zodat je de spijsvertering en je metabolisme op gang blijven.

Tussendoor 1#

Keuze uit:

Powerblends Whey Protein eiwitshake.

– Een stuk fruit.

– Portie volkoren rijst (gekookt), met kip, vis of rundvlees.

Maaltijd #2 Middageten

Keuze uit:

– 3 eitjes gekookt of gebakken met 2 boterhammen.

– Portie volkoren rijst met rundvlees, kip of vis.

– 2 bruine boterhammen met magere vleeswaren en 1 of 2 eieren.

Tussendoor 2#

Keuze uit:

– Powerblends Weight Gainer shake of Whey Protein eiwitshake.

– Een stuk fruit.

– Portie volkoren rijst met groenten.

– Handje noten (niet meer dan 30 noten).

– Ongeveer 300 gram magere kwak.

Avondeten 3# Avondeten

Maaltijd bestaande uit:

– 200- 300 gram groenten.

– 200- 300 gram mager vlees (kip, kalkoen, rund, vis of wellicht vega).

– Ruime portie volkoren rijst of volkoren pasta.

Tussendoor 3# Voor ‘t slapen

Keuze uit:

– Powerblends Whey Protein eiwitshake.

– 300 – 500 gram magere kwark.

Houd rekening met:

– Eet niet meer dan 2 stuks fruit per dag.

– Als je bij meerdere maaltijden ei eet, eet dan bij sommige van deze maaltijden alleen het eiwit en niet het eigeel.

– Drink 1 tot 1,5 liter water per dag, Zero of light dranken kan ook maar met mate.

 

*Let op: caloriebehoefte verschilt per persoon en per lichaamsbouw. De gratis training en voedingsschema’s zijn een advies gebaseerd op het gemiddelde. Resultaten kunnen verschillen per persoon.