Betaal met Ideal of achterafGratis bezorging vanaf €50,-Snel verzonden binnen Nederland en België Gratis shakebeker vanaf €75,-

Voorbeeld voedingsschema droogtrainen/vetverbranden vrouw

Maaltijd #1 Ontbijt

Keuze uit:


– (magere) Kwark (350 gram), met een handje muesli (geen cruesli).
 (Je kan best kwark met een smaakje nemen, zorg alleen voor dat deze hoog in eiwitten is en laag in suikers).

– 2 eitjes gekookt of gebakken met een boterham.

*tip: zorg dat je overdag elke 2/2,5 uur voeding binnenkrijgt, dit zodat je de spijsvertering en daardoor de vetverbranding de hele dag actief blijft.

Tussendoor 1#

Keuze uit:

– Powerblends Whey Protein eiwitshake.

– Een stuk fruit.

– 1 tot 2 rijstwafels belegd met kipfilet of andere magere vleeswaren.

Maaltijd #2 Middageten

Keuze uit:

– Salade met rundvlees, kip of vis.

– 2 eitjes gekookt of gebakken met een boterham.

– Portie volkoren rijst met rundvlees, kip of vis.

– 2 bruine boterhammen met magere vleeswaren en 1 of 2 eieren.

Tussendoor 2#

Keuze uit:

– Powerblends Whey Protein eiwitshake.

– Een stuk fruit.

– 1 tot 2 rijstwafels belegd met kipfilet of andere magere vleeswaren.

– Handje noten (niet meer dan 20 noten).

– Ongeveer 250 gram magere kwak.

Avondeten 3# Avondeten

Maaltijd bestaande uit:

– 200 – 300 gram groenten.

– 200 – 300 gram mager vlees (kip, kalkoen, rund, vis of wellicht vega).

– Volkoren rijst of volkoren pasta ter grootte van een gebalde vuist (gekookt).

Tussendoor 3# Voor ‘t slapen

Keuze uit:

– Powerblends Whey Protein eiwitshake.

– 150 – 350 gram magere kwark.

Houd rekening met:

– Eet niet meer dan 2 stuks fruit per dag.

– Als je bij meerdere maaltijden ei eet, eet dan bij sommige van deze maaltijden alleen het eiwit en niet het eigeel.

– Drink 1 tot 1,5 liter water per dag, Zero of light dranken kan ook maar met mate.

 

*Let op: caloriebehoefte verschilt per persoon en per lichaamsbouw. De gratis training en voedingsschema’s zijn een advies gebaseerd op het gemiddelde. Resultaten kunnen verschillen per persoon.